środa, 22 maja 2013

To the sunset in the west .










5 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia c; u mnie też głównie poprawy i mnóstwo nauki, po prostu masakra ;/

    +mój blog obecnie dostępny jest tylko dla osób zaproszonych c; jeśli chcesz nadal go czytać napisz do mnie prośbę w treści wpisując swój email (tylko tak mogę cię zaprosić) ;D
    mój e-mail: bacha999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam na twój gmail ale mogę wysłać wiadomość również na tą pocztę, dzięki ;))

      Usuń
  2. zdjęcia jak z jakiegoś filmu. cuuuudowne. <3
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj nic nie mów o poprawach.
    Sobota minęła pod znakiem chęci do nauki, niestety na chęciach spoczęła i finalnie .. dupa (:
    No ale Tobie życzę większego sukcesu a zdjęcia urocze- też lubię łączyć spódnice i conversy <:

    OdpowiedzUsuń